Hubbiesmamma

Direktlänk till inlägg 15 november 2015

Trodde vänner var där för att stötta inte kasta skit !

Av Jenny nilsson - 15 november 2015 22:38

Söndag

En ganska ovanlig söndag för mig som aldrig aldrig gott till kyrkan för att be för att sitta och lyssna på någon som pratade om gud ! 

Urban ville visa mig hur han har växt upp och tog med mig på ett söndags möte i linköping på förmiddagen 

 

väldigt intressant faktiskt !

skriver till en vän att jag var de får som svar ska du bli kristen nu ?   vad konstig du har blivit !

 

skrev även att jag var på 40 årsfest med Urban och där fanns de ingen alkohol 

verkade komma som en chock att de inte fanns alkohol på festen 

jag själv ogillar alkohol men andra får gärna dricka de såvida ingen annan tar skada av de , tycker heller inte man har barn med på supar / sällskaps drickar fester heller då jag ej tycker barn ska se sådant , då jag själv växt upp med en alkoliserad pappa !! 

 

Barn & alkohol hör inte ihop oavsett om man bara dricker en cider i deras närhet ! 

 

då skrev även vännen att de är bra för barn att se verkligheten , no shiiit nää de är inte bra för barn att se vuxna bete sig som barn på fullan vilken bra förebild !! lär barnen istället att alkohol är varken bra för kroppen eller knoppen .

 

säger inte att alla ska sluta dricka men när barnen är med där finns en gräns för mig finns de alkohol på ett firande jag har med min dotter på då kan vi lika gärna vara hemma ...

 

Min åsikt skiter i vad andra tycker åh tänker om de frågorna detta är vad jag själv tror på <3

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny nilsson - 15 augusti 2016 11:24

Ja vad ska man säga hehe här var inte igår man var inne och skrev      men ja hur ligger de till nu då ? jo Jag & Urban är fortfarande ett par efter mkt motgångar . Ebba är fortfarande min dotter *hehe* hon är nu 4,5 år . Texxas & Puhii är vid li...

Av Jenny nilsson - 24 januari 2016 22:08

Börjar allvaret ! 2 piller 2 ggr om dagen i 1 månad framåt med hårdträning på det nu jäklar ska fettet bort borrt bort ! trött på att de kallar mig tjock , specielt när min egna dotter säger jag vill inte bli lika tjock som dig mamma jag vill bli...

Av Jenny nilsson - 19 januari 2016 23:01


Förändring som jag hoppas kommer funka ! Och jag kommer kämpa för att de ska funka ! Träna och sedan detta som är På bilden här nedan !! Ni kommer nu få följa med om en tuff resa utan socker , med mycket träning å säkert mycket motgångar . MEN...

Av Jenny nilsson - 19 januari 2016 18:09


19 Juli 2014 <3 En dag jag alltid kommer minnas , en dag där du tog mitt hjärta  med en ända blick <3   Söndagen den 18 Januari kl 12:16 2015   Urban: Hej Jenny! och god jul och gott nytt år, lite i efterskott :) Du var både rolig...

Av Jenny nilsson - 13 januari 2016 19:11

  Hehe så de kan gå :P  Ebba skrapa näsan i pulkabacken idag , jag knäckte till min nacke å slog i armen å moster vart påkörd        Så idag var de mest sura miner ifrån denna lilla tös i backen ... sedan blåste det ju iskallt och var ca 7,...

Presentation


Hejsan alla där ute i bloggvärlden ! denna blogg kommer mesta dels handla om MIG ,MIN FAMILJ , och kanske lite annat smått & gott

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hearts


Ovido - Quiz & Flashcards