Hubbiesmamma

Alla inlägg under oktober 2015

Av Jenny nilsson - 28 oktober 2015 22:21

Svinet som förstörde 9 månader av mitt liv !!!

Träffade en kille sommaren 2014 han var mkt äldre än mig !!

vi hade de bra tillsammans till en början .. ju mer jag jobbade ju mer märkte jag att han startade sitt drickande igen som han "sade" att han "slutat" med !!!

 

Han tyckte att de var okej att vara full när jag kom hem från jobbet allt från att ha jobbat 1-19 timmar per dag

han började anklaga mig för att med icke vackert ord "knulla" kockarna där jag jobbade just då !!

 

sedan kryper de fram att när jag jobbade så var han å träffade andra tjejer !

hur jag vet de ? jo då han alltid psykade ner mig med sitt psyksnack så listade jag ut de när han var full å lade sig å sov i annat rum jag loggade in på hans fb , tog kontakt med tjejen som var en föredetta kollega till mig!!!

hon berättade allt då även att han fortfarande var med i badoo å skrev med massor med tjejer ... och dessutom ljög att han var singel. 

han var inte singel de var vi liksom vi väntade dessutom en liten flicka som skulle ha fötts den 26 april 2015

 

i samma veva som jag märker med spriten å otroheten kommer de fram att han ska sitta i häktet i 30 dagar hette de vilket jag sedan fick reda på var mycket mycket längre för brott mot sin exfru. får även kontakt med hans son som berättar ett å annat !! 

 

detta var i december 2014 här ligger jag och är i vecka 18 ungefär vi varit på 2 ultraljud å redan börjat bestämma namn till tösen som låg i magen !

 

jag var blind ville inte inse vad som höll på att hända , men med många riktigt fina vänner runt mig så fick de upp mina ögon , fick en rejäll tillsägelse av min barndomsvän de var först då i vecka 20+3 som jag tog mig modet att ringa kvinnojouren för att försöka få igenom en ABORT ! 

 

11 december fick jag komma till us och prata med en psykolog för en bedömning då man måste ha socialens godkännande så pass sent i en graviditet , hon skulle ringa tillbaka till mig den 12 december om jag fick genomföra en abort eller inte !

 

den natten den var den längsta på mycket mycket länge!! jag vaknar kl 9 av ett samtal 

de var psykologen som hade fått ett svari från socialen !

hon sa de på första mötet att hon trodde ej jag skulle få igenom en abort då jag sj var mkt osäker å hatar verkligen abort !!!

 

SVARET: Du får göra en abort , kom in imorogn den 13 december och ta en tablett som dödar fostret när du väl tagit den finns de ingen återvändo !!

 

kände mig som ett nervvrak den helgen !

 

den 15 december skulle jag få komma in på förlossningen för att bli igång satt , de skulle bli som en vanlig förlossning den morgonen stod allt stilla , de var dottern första luciafirande på dagis och pappan till henne följde med mig in som stöd den dagen då de andra svinet inte ville dyka upp !

 

värsta dagen i mitt liv , i rummen intill hör man barnskrik från nyfödda bebisar och här ligger jag å har just dödat ett barn , ett barn som många tjejer skulle skrika efter som inte kan få barn !!

 

kl gick kom in 8.15 kl 15.15 satte allt igång och 20 minuter efter de var allt över , jag fick all smärtlindring som fick att få då man ej ska behöva känna så mkt smärta , smärtan fanns där ändå kan jag säga .....

 

smärtan som säger gör de inte alla kommer hata dig nu ..

 

Jag gjorde detta för mig och min dotter!!! 

 

Hade de inte varit för micke som var med mig mkt i skrivande på kik efter detta , och hade inte du min fina underbara pojkvän dykt upp där i januari så hade troligtvis inte jag suttit här och skrivit detta inlägg idag!!!

 

historian går att göras lång men detta får räcka för idag, nu kom min älskling hem <3<3

 

 

Av Jenny nilsson - 28 oktober 2015 22:10

Ja vad ska man säga haha, de här med bloggandet har visst stannat av lite nu när man har hittat sitt livs kärlek<3

 

Blivit mycket bilåkande genom sverige både med och utan Ebba , träffat många nya människor och ja kanske vänner för livet <3<3

 

Hunnit med att vara sjuk ex antal gånger nu , sitter även nu med halsont, febrig å kan knappt svälja , de ääääär så "kul" att vara sjuuuuk !!!! nooooooooooooooot.....

 

 

Några av de första bilderna på oss <3<3 

på söndag firar vi 9 månader tillsammans <3<3

Presentation


Hejsan alla där ute i bloggvärlden ! denna blogg kommer mesta dels handla om MIG ,MIN FAMILJ , och kanske lite annat smått & gott

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hearts


Ovido - Quiz & Flashcards