Hubbiesmamma

Alla inlägg under november 2015

Av Jenny nilsson - 17 november 2015 21:37

Du är de finaste som finns <3

Av Jenny nilsson - 15 november 2015 22:38

Söndag

En ganska ovanlig söndag för mig som aldrig aldrig gott till kyrkan för att be för att sitta och lyssna på någon som pratade om gud ! 

Urban ville visa mig hur han har växt upp och tog med mig på ett söndags möte i linköping på förmiddagen 

 

väldigt intressant faktiskt !

skriver till en vän att jag var de får som svar ska du bli kristen nu ?   vad konstig du har blivit !

 

skrev även att jag var på 40 årsfest med Urban och där fanns de ingen alkohol 

verkade komma som en chock att de inte fanns alkohol på festen 

jag själv ogillar alkohol men andra får gärna dricka de såvida ingen annan tar skada av de , tycker heller inte man har barn med på supar / sällskaps drickar fester heller då jag ej tycker barn ska se sådant , då jag själv växt upp med en alkoliserad pappa !! 

 

Barn & alkohol hör inte ihop oavsett om man bara dricker en cider i deras närhet ! 

 

då skrev även vännen att de är bra för barn att se verkligheten , no shiiit nää de är inte bra för barn att se vuxna bete sig som barn på fullan vilken bra förebild !! lär barnen istället att alkohol är varken bra för kroppen eller knoppen .

 

säger inte att alla ska sluta dricka men när barnen är med där finns en gräns för mig finns de alkohol på ett firande jag har med min dotter på då kan vi lika gärna vara hemma ...

 

Min åsikt skiter i vad andra tycker åh tänker om de frågorna detta är vad jag själv tror på <3

 

 

Av Jenny nilsson - 15 november 2015 22:32

Men imorgon så blir de att börja träna igen på allvar inget j*vla socker , inget onödigt småätande

träna träna träna jag ska visa framför allt min pojkvän att jag verkligen kan sluta äta onyttigt och att jag framför allt inte ger upp !!!!

 

Jag gör detta för min egna skull , för att må bra, för att orka med vardagen 

 

OCH FRAMFÖR ALLT BARA FÖR ATT JAG KAN !!!

 

Av Jenny nilsson - 2 november 2015 17:57

Bilderna får tala för sig själva <3<3

                 

 

 

FÖR ALLTID VI <3

Presentation


Hejsan alla där ute i bloggvärlden ! denna blogg kommer mesta dels handla om MIG ,MIN FAMILJ , och kanske lite annat smått & gott

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hearts


Ovido - Quiz & Flashcards