Hubbiesmamma

Alla inlägg under september 2014

Av Jenny nilsson - 15 september 2014 20:05

Hmm undra va jag har gjort på min lediga dag mer än att pratat i telefon med alla hit o dit haha 

även någon som hackat min facebook å lägger ut massa saker å taggar vänner damp barn!!!!

 

Hoooold my hand and never let me goooooo <3<3

Älskar dig M

 

  

Av Jenny nilsson - 10 september 2014 12:30

Försvinner ens trotsen i ett barn :P

De här med att äta mat utan att tömma maten på golvet eller sitta å kladda med saft,mjölk eller vatten varför!!!

 

ja ja de äter väl när de blir hungriga :P

 

idag är vi fortfarande sjuka snoriga ,febriga, hängiga och hostiga   

så ja lite de spelar väl oxå in att man inte vill äta mat :(

 

tycker de är väldigt bra att de är regnit dessa sjuka dagar , behöver man inte få ångest att man ligger inne å myser framför en film <3<3

sitter å glor på lite bilder från innan sommaren guuuuud jag såg ju verkligen ut som en fet heffaklump juuu:P

 

april 2014

 

juni 2014 några kilo lättare :P

 

vågen visar iallafall 77 kg nu :D 89 kg i mars

 

WOOP WOOP

 

 


M.H

Av Jenny nilsson - 9 september 2014 16:55

Svar till M.H

Jaaaaaaa det vill jag Mer än du verkar troo <3<3

Älskar dig 

 

Du har lyst upp mitt liv hjärtat <3

Av Jenny nilsson - 9 september 2014 16:32

Som piffar upp de trista höstkvällarna <3 

Var som vanligt hundra år sen jag uppdaterade här FY PÅ DIG HUBBIE :P

 

Fått en tjänst på städet jag jobbat på i 2 år 57% som jag hoppas kommer utökas till 100% så man kan slippa oroa sig för ekonomin varanda månad :( 

sist jag skrev skrev jag att jag skulle kolla på lägenhet tittade men kände attt jag hörde hemma i min gamla lägenhet så Ebbas pappa tog den istället så vi bor grannar typ bra nu när jag börjar så tidigt på morrnarna <3 då dagis vägrar öppna halv 6    på dem !!!!!

 

även bytt adress på bloggen så den heter nu hubbiesmamma <3

 

 

Presentation


Hejsan alla där ute i bloggvärlden ! denna blogg kommer mesta dels handla om MIG ,MIN FAMILJ , och kanske lite annat smått & gott

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hearts


Ovido - Quiz & Flashcards